Școala Diriginte:
Jud. Clasa
a VI-a
Anul şcolar
SEM. I
Ø Constituirea Consiliului Clasei ;
Prezentarea atribuţiilor pe care le are acesta;
SEPT.
Ø Analiza volumului de teme pentru
acasa şi măsuri de corelare a acestora cu orarul zilnic;
OCT.
Ø Stabilirea de măsuri educaţionale comune
pentru elevii cu probleme de învăţare sau de
comportament;
NOV.
Ø Discuţii cu părinţii elevilor pentru detectarea
problemelor de învăţare la diferite discipline; eficientizarea
colaborării şcoală – familie prin participarea la consultaţiile cu părinţii ce
au loc săptămânal;
DEC.
Ø
Analiza semestrială a progresului şcolar şi comportamental al fiecărui elev; stabilirea notelor la purtare pentru toţi elevii clasei.
IAN.
SEM. al II-lea
Ø
Stabilirea
modalităţilor de recompensare a elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură
şi purtare;
FEB.
Ø
Sintalitatea
grupului şcolar; Soluţii pentru integrarea în grup a elevilor ce se
confruntă cu această problemă;
MARTIE
Ø
Adoptarea
măsurilor de recuperare pentru elevii cu
lacune în cunoştinţe; Rezolvarea conflictelor;
APRILIE
Ø
Întălnire
cu părinţii şi elevii clasei şi discuţii privind importanţa recapitulărilor şi
evaluărilor finale;
MAI
Ø
Analiza progresului şcolar şi comportamental al fiecărui elev; stabilirea notelor la purtare pentru toţi elevii clasei.
IUNIE
NOTĂ:
Fiecare şedinţă a
Consiliului Clasei are pe ordinea de zi
discutarea aspectelor de indisciplină, efectuarea temelor, progresul/
regresul şcolar al elevilor. Se pot convoca şedinţe extraordinare, impuse de
situaţii urgente.
Întocmit,
Diriginte:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu