marți, 21 noiembrie 2017

Definitivat 2018 (calendar)


Lectorat cu părinţii


Unitatea:  
Diriginte:  
Director:  
Anul şcolar:  
Clasa a VIII-a






Sesiune 1                                   :  februarie 
Ora : 
Puncte atinse :
- înştiinţare note simulare în şcoală şi analiza situaţiei şcolare ;
-discutarea aspectelor concrete, particularizate pe fiecare elev, privind pregătirea pentru Evaluarea Naţională;
-propunerea de măsuri care să vizeze îmbunătăţirea situaţiei şi creşterea procentului de promovabilitate la examenul de Evaluare Naţională .

Temă : Realizare sau eşec ? Contribuţia părinţilor la obţinerea succesului şcolar 
(referat, discuţii tematice, chestionare)



Raport de activitate (8 Martie, din inimi de copil)




Unitatea:  
Profesor organizator, propunător, evaluator:  
Data:  
Tipul activităţii: Concurs „8 Martie, din inimi de copil”
An şcolar:  
Director:  
Clasa:  

Descriere activitate:

În data de 7. 03......... Şcoala Gimnazială ............ a găzduit un concurs intitulat „8 Martie, din inimi de copil”, dedicat sărbătoririi venirii primăverii, dar şi sărbătorirea zilei de 8 martie, ziua mamei şi a femeii în general. Elevii claselor V-VIII au participat la acest concurs, fiind supuşi unor probe care au implicat dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei şi a cunoştinţelor literare. Una dintre probele la care elevii au fost supuşi a fost compunerea celei mai frumoase poezii dedicate mamei. De asemenea, elevii au trebuit să scrie o compunere despre primăvară.

În urma desfăşurării concursului, s-au obţinut următoarele premii:
Clasa a V-a
Locul I:  
Locul II:  
Locul III: 

Clasa a VI-a
Locul I:  
Locul II: 
Locul III:  

Clasa a VII-a
Locul I :  
Locul II:  
Locul III: 

Clasa a VIII-a
Locul I: 
Locul II: 
Locul III: 
Menţiune: 


Concursul s-a încheiat cu anunţarea câştigătorilor şi primirea premiilor. 

Raport de activitate (Mihai Eminescu)





Unitatea:  
Profesor organizator, propunător, evaluator:  
Data:  
Tipul activităţii: Concurs „Recităm şi recitim Eminescu”
An şcolar:  
Director:  
Clasa: 


Descriere activitate:


În data de 15. 01......., Şcoala Gimnazială ,  a găzduit un concurs intitulat „Recităm şi recitim Eminescu”, dedicat comemorării lui Mihai Eminescu . Elevii clasei a V-a au participat la acest concurs, fiind supuşi unor probe care au implicat dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei şi a cunoştinţelor literare. Una dintre probele la care elevii au fost supuşi a fost compunerea unei poezii apropiată de stilul eminescian, cu influenţele curentului literar căruia îi aparţine poetul. Pentru ca acest concurs să poată fi desfăşurat în cele mai bune condiţii, elevii au avut o săptămână la dispoziţie să citească poezii scrise de Eminescu, iar în ziua concursului sarcina lor a fost de a compune o poezie în stil eminescian. De asemenea, elevii au trebuit să recite poezia compusă de ei, dar şi o poezie aparţinând lui Mihai Eminescu, la alegere.
În urma desfăşurării concursului, s-au obţinut următoarele premii:

Locul I:  

Locul II:  
              
Locul III:  

Menţiune:  


Juriul care a deliberat câştigătorii a fost alcătuit din următoarele persoane:

Prof.  


După anunţarea câştigătorilor, elevii au fost premiaţi, au primit cu toţii diplome de participare şi au încheiat prin fredonarea melodiei „Sara pe deal”.

Test - verbul (clasa aVI-a)


1.    Treceţi verbele personale subliniate în coloana corespunzătoare:               2, 80p




INDICATIV
CONJUNCTIV
CONDIŢIONAL- OPTATIV
IMPERATIV





































  1. Vreau   mănânc .
2. Vino la mine!
3. Cine  vcâştiga  premiul?
4. Ai fost la mare?
5. El  caută  creionul.
6. Nu vreau  să  rămân  corigent.
7. Când  va termina lucrarea?
8. Citesc doar lecţia asta.
9. Mă  pregătesc  de plecare.
10.  Aş  vrea    dorm puţin.
11. El  ar ieşi  în oraş.
12.  Mănân mai repede!
13. Fugi în casă!
14. Vecina mea ar vrea   mergă  la mare.
15. Cine ar putea  să şteargă  tabla?
16. El n-ar putea   stea  cuminte?
17. Scrie mai repede!
18. Cine s-ar obosi  să  vină  la şcoală?
19.  Aju -l pe colegul tău!
20.  Aş  putea     te  aştept.



2. Precizaţi modul şi timpul verbelor:                                                                         1 p

culese-
ar fi auzit-
vei povesti-
să vadă-
aș fi precizat-

2.Scrieţi valoarea morfologică a cuvintelor subliniate:                                               1 p
Vor vrea să rămână acasă.
Vor să aducă noi informaţii.
Acela era mereu atent la ore.
Era mereu acasă.

3.Conjugă verbul a merge la indicativ, mai mult ca perfect.                                      0,60

4.Completaţi propoziţiile astfel încât verbul a fi  şi verbul a ieşi să fie:                     1 p
Caietul meu era..............(P.V.)           Acel copil va ajunge............(P.N.)
Caietul meu era...............(P.N.)          Acel copil va ajunge........( P.V.)

5.Subliniaţi forma corectă:                                                                                          1 p
va dispare /va dispărea                            nu fi trist/ nu fii trist!
ar crea /ar creea                                       nu fă!/ nu face!


6.Pune verbul a munci la perfect simplu, pers. I şi pers. a III-a, sg.                         0, 60p