marți, 21 noiembrie 2017
Lectorat cu părinţii
Unitatea:
Diriginte:
Director:
Anul şcolar:
Clasa a VIII-a
Sesiune 1 : februarie
Ora :
Puncte atinse :
- înştiinţare note simulare în
şcoală şi analiza situaţiei şcolare ;
-discutarea aspectelor concrete,
particularizate pe fiecare elev, privind pregătirea pentru Evaluarea Naţională;
-propunerea de măsuri care să vizeze îmbunătăţirea situaţiei şi creşterea
procentului de promovabilitate la examenul de Evaluare Naţională .
Temă : Realizare sau
eşec ? Contribuţia părinţilor la obţinerea succesului şcolar
(referat, discuţii tematice, chestionare)
Raport de activitate (8 Martie, din inimi de copil)
Unitatea:
Profesor organizator, propunător, evaluator:
Data:
Tipul activităţii: Concurs „8 Martie, din inimi de
copil”
An şcolar:
Director:
Clasa:
Descriere activitate:
În data de 7. 03......... Şcoala Gimnazială ............ a găzduit un concurs intitulat „8 Martie, din inimi
de copil”, dedicat sărbătoririi venirii primăverii, dar şi sărbătorirea zilei
de 8 martie, ziua mamei şi a femeii în general. Elevii claselor V-VIII au
participat la acest concurs, fiind supuşi unor probe care au implicat
dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei şi a cunoştinţelor literare. Una
dintre probele la care elevii au fost supuşi a fost compunerea celei mai
frumoase poezii dedicate mamei. De asemenea, elevii au trebuit să scrie o
compunere despre primăvară.
În urma desfăşurării concursului, s-au obţinut
următoarele premii:
Clasa a V-a
Locul I:
Locul II:
Locul III:
Clasa a VI-a
Locul I:
Locul II:
Locul III:
Clasa a VII-a
Locul I :
Locul II:
Locul III:
Clasa a VIII-a
Locul I:
Locul II:
Locul III:
Menţiune:
Concursul s-a încheiat cu anunţarea câştigătorilor şi primirea premiilor.
Raport de activitate (Mihai Eminescu)
Unitatea:
Profesor organizator, propunător, evaluator:
Data:
Tipul activităţii: Concurs „Recităm şi recitim
Eminescu”
An şcolar:
Director:
Clasa:
Descriere activitate:
În data de 15. 01......., Şcoala Gimnazială , a găzduit un concurs intitulat „Recităm şi recitim
Eminescu”, dedicat comemorării lui Mihai Eminescu . Elevii clasei a V-a au
participat la acest concurs, fiind supuşi unor probe care au implicat
dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei şi a cunoştinţelor literare. Una
dintre probele la care elevii au fost supuşi a fost compunerea unei poezii
apropiată de stilul eminescian, cu influenţele curentului literar căruia îi
aparţine poetul. Pentru ca acest concurs să poată fi desfăşurat în cele mai
bune condiţii, elevii au avut o săptămână la dispoziţie să citească poezii
scrise de Eminescu, iar în ziua concursului sarcina lor a fost de a compune o
poezie în stil eminescian. De asemenea, elevii au trebuit să recite poezia
compusă de ei, dar şi o poezie aparţinând lui Mihai Eminescu, la alegere.
În urma desfăşurării concursului, s-au obţinut
următoarele premii:
Locul I:
Locul II:
Locul III:
Menţiune:
Juriul care a
deliberat câştigătorii a fost alcătuit din următoarele persoane:
Prof.
După anunţarea câştigătorilor, elevii au fost premiaţi, au primit cu toţii
diplome de participare şi au încheiat prin fredonarea melodiei „Sara pe deal”.
Test - verbul (clasa aVI-a)
1. Treceţi verbele personale subliniate în coloana corespunzătoare: 2, 80p
INDICATIV
|
CONJUNCTIV
|
CONDIŢIONAL- OPTATIV
|
IMPERATIV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Vreau
să mănânc .
|
2. Vino la
mine!
|
3.
Cine
va câştiga
premiul?
|
4.
Ai fost
la mare?
|
5.
El caută
creionul.
|
6.
Nu
vreau
să rămân
corigent.
|
7.
Când va termina
lucrarea?
|
8. Citesc
doar lecţia asta.
|
9.
Mă pregătesc
de plecare.
|
10.
Aş
vrea să
dorm
puţin.
|
11.
El ar ieşi în oraş.
|
12.
Mănâncă
mai repede!
|
13.
Fugi în
casă!
|
14. Vecina mea ar vrea
să mergă la
mare.
|
15.
Cine ar putea
să şteargă tabla?
|
16.
El n-ar putea să stea
cuminte?
|
17. Scrie
mai repede!
|
18.
Cine s-ar obosi să
vină la
şcoală?
|
19.
Ajută -l pe colegul tău!
|
20. Aş putea
să
te aştept.
|
|
2. Precizaţi
modul şi timpul verbelor: 1
p
culese-
ar fi auzit-
vei povesti-
să vadă-
aș fi precizat-
2.Scrieţi
valoarea morfologică a cuvintelor subliniate: 1
p
Vor vrea să rămână acasă.
Vor să aducă noi informaţii.
Acela era
mereu atent la ore.
Era mereu acasă.
3.Conjugă
verbul a merge la indicativ, mai
mult ca perfect. 0,60
4.Completaţi
propoziţiile astfel încât verbul a fi
şi verbul a ieşi să fie: 1
p
Caietul meu
era..............(P.V.) Acel copil va ajunge............(P.N.)
Caietul meu
era...............(P.N.) Acel copil va ajunge........( P.V.)
5.Subliniaţi
forma corectă: 1
p
va dispare /va
dispărea nu fi
trist/ nu fii trist!
ar crea /ar
creea nu fă!/ nu face!
6.Pune
verbul a munci la perfect simplu,
pers. I şi pers. a III-a, sg. 0, 60p
duminică, 19 noiembrie 2017
ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL - Let’s do it, Romania!
Şcoala Gimnazială
Județul
Încheiat astăzi, 23 septembrie , în cadrul
activității extracurriculare a
elevilor din clasele V-VIII, cu
titlul Let’s do it, Romania!
Ordinea de
zi cuprinde :
1.
adunarea elevilor în curtea
școlii și instruirea lor
2.
participarea la curățarea
mediului și ecologizarea împrejurimilor școlii
3.
participarea la o dezbatere,
numită Un mediu mai curat, o viață sănătoasă
La
activitate au fost
prezenţi......elevi,........cadre didactice.
Drept
pentru care a fost încheiat prezentul proces
verbal .
Responsabil comisia
activităților extracurriculare,
ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL - Festivalul toamnei
Şcoala Gimnazială
Județul
Încheiat astăzi , 4 noiembrie , în cadrul
activității extracurriculare a
elevilor din clasele V-VIII, cu
titlul Festivalul toamnei
Ordinea de
zi cuprinde :
1.
împărţirea invitaţiilor către
colegii şi cadrele didactice din şcoală
2.
prezentarea clasei decorate cu
prilejul toamnei
3.
participarea la târgul numit Bogățiile toamnei
4.
acordarea unor diplome de
participare
La
activitate au fost
prezenţi......elevi,........cadre didactice.
Drept
pentru care a fost încheiat prezentul proces
verbal .
Responsabil comisia
activităților extracurriculare,
ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL (Craciun)
Şcoala Gimnazială
Județul
ACTIVITATE
EXTRACURRICULARĂ
PROCES VERBAL
Încheiat astăzi , 17 decembrie , în cadrul
serbării elevilor din clasele V-VIII, cu titlul Crăciunul – o poveste
Ordinea de
zi cuprinde :
1.
împărţirea invitaţiilor către
colegii şi cadrele didactice din şcoală
2.
prezentarea clasei decorate cu
prilejul sărbătorilor de iarnă
3.
scurtă prezentare a semnificației
Crăciunului (origine, obiceiuri )
4.
program artistic la Căminul cultural din localitatea .........(recitarea unor poezii, colinde, scenetă Povestea
Anului vechi și a Anului Nou, dans)
5.
acordarea unor diplome de
participare
La
serbare au fost
prezenţi......elevi,........cadre didactice.
Drept
pentru care a fost încheiat prezentul proces
verbal .
Responsabil comisia
activităților extracurriculare,
ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL
Şcoala Gimnazială
Județul
Încheiat astăzi , 29 octombrie ......., în cadrul
serbării elevilor din clasele V-VIII, cu titlul Trick or treat?-Halloween
Ordinea
de zi cuprinde :
1.
împărţirea invitaţiilor către
colegii şi cadrele didactice din şcoală
2.
prezentarea expoziţiei, a
măştilor şi a clasei decorate cu prilejul sărbătorii de Halloween
3.
scurtă prezentare a
specificului acestei sărbători (origine, obiceiuri )
4.
program artistic la Şcoala ..................... (recitarea unor poezii, Povestea
dovlecelului, curiozităţi despre dovlecei)
5.
acordarea unor diplome de
participare
La
serbare au fost prezenţi......elevi,........cadre
didactice.
Drept
pentru care a fost încheiat prezentul proces
verbal .
Responsabil comisia
activităților extracurriculare,
GRAFICUL ȘI TEMATICA CONSILIULUI CLASEI
Școala Diriginte:
Jud. Clasa
a VI-a
Anul şcolar
SEM. I
Ø Constituirea Consiliului Clasei ;
Prezentarea atribuţiilor pe care le are acesta;
SEPT.
Ø Analiza volumului de teme pentru
acasa şi măsuri de corelare a acestora cu orarul zilnic;
OCT.
Ø Stabilirea de măsuri educaţionale comune
pentru elevii cu probleme de învăţare sau de
comportament;
NOV.
Ø Discuţii cu părinţii elevilor pentru detectarea
problemelor de învăţare la diferite discipline; eficientizarea
colaborării şcoală – familie prin participarea la consultaţiile cu părinţii ce
au loc săptămânal;
DEC.
Ø
Analiza semestrială a progresului şcolar şi comportamental al fiecărui elev; stabilirea notelor la purtare pentru toţi elevii clasei.
IAN.
SEM. al II-lea
Ø
Stabilirea
modalităţilor de recompensare a elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură
şi purtare;
FEB.
Ø
Sintalitatea
grupului şcolar; Soluţii pentru integrarea în grup a elevilor ce se
confruntă cu această problemă;
MARTIE
Ø
Adoptarea
măsurilor de recuperare pentru elevii cu
lacune în cunoştinţe; Rezolvarea conflictelor;
APRILIE
Ø
Întălnire
cu părinţii şi elevii clasei şi discuţii privind importanţa recapitulărilor şi
evaluărilor finale;
MAI
Ø
Analiza progresului şcolar şi comportamental al fiecărui elev; stabilirea notelor la purtare pentru toţi elevii clasei.
IUNIE
NOTĂ:
Fiecare şedinţă a
Consiliului Clasei are pe ordinea de zi
discutarea aspectelor de indisciplină, efectuarea temelor, progresul/
regresul şcolar al elevilor. Se pot convoca şedinţe extraordinare, impuse de
situaţii urgente.
Întocmit,
Diriginte:
Abonați-vă la:
Postări (Atom)