marți, 7 noiembrie 2017

CONŢINUTUL DOSARULUI COMISIEI METODICE A DIRIGINŢILOR

CONŢINUTUL DOSARULUI COMISIEI
METODICE A DIRIGINŢILOR

1.     COMPONENTA ORGANIZATORICĂ
í  structura anului şcolar;
í  componenţa comisiei (tabel – nume, grad didactic, vechime, clasa la care este diriginte);
í  orarul membrilor comisiei;
2.     COMPONENTA MANAGERIALĂ
í  raportul de activitate pe anul şcolar (semestrul) trecut;
í  analiza SWOT la nivelul comisiei diriginţilor;
í  planul managerial pe anul (semestrul) în curs;
í  planul de activităţi pe anul (semestrul) în curs;
í  planificările calendaristice anuale (semestriale) ale diriginţilor;
í  atribuţiile comisiei diriginţilor;
í  responsabilităţile membrilor comisiei;
í  programele şcolare de Consiliere şi orientare la clasele V-VIII;
í  programele disciplinelor opţionale (Consiliere şi orientare) vizate – dacă e cazul;
í  documente, comunicări, note ale I.S.J. şi M.E.C.T. (corespondenţa);
3.     COMPONENTA OPERAŢIONALĂ
í proiecte didactice, materiale model destinate proiectării didactice;
í chestionare, teste date elevilor;
í portofolii, referate etc. ale profesorilor diriginţi şi/sau ale elevilor;
í  procesele verbale ale şedinţelor comisiei diriginţilor;
4.     COMPONENTA EXTRACURRICULARĂ
í proiecte şi programe realizate de membrii comisiei diriginţilor;
í  activităţi deosebite susţinute în cadrul grupului (clasei);
í  programul anual (semestrial) al activităţilor extracurriculare la nivelul fiecărei clase;
5.     COMPONENTA DE FORMARE PROFESIONALĂ
í  tabel nominal cu membrii comisiei diriginţilor participanţi la cursurile de formare “Consiliere şi orientare” (finalizate sau în curs);
í  oferta de formare a CCD pentru Consiliere şi orientare;
í  materiale prezentate de diriginţi la sesiuni de comunicări (lucrări personale);
í  referate susţinute în cadrul comisiei diriginţilor;
í  alte forme individuale de formare (doctorate, masterate etc.);

í  publicaţii ale membrilor comisiei diriginţilor (copii după primele pagini).

Conținutul dosarului comisiei pentru activitatea extracurriculară, concursuri, olimpiade

Conținutul dosarului comisiei pentru activitatea extracurriculară, concursuri, olimpiade

1.  Structura anului școlar
2.  Plan managerial pe anul / semestrul în curs
3.  Componența comisiei
4.  Tematica activităților extracurriculare
5.  Atribuțiile comisiei pentru activitatea extracurriculară/ concursuri/ olimpiade
6.  Documente, comunicări, simpozioane, revista școlii


COMITETUL DE PĂRINȚI

COMITETUL DE PĂRINȚI

ANUL ŞCOLAR _______ __                     CLASA   


NUMELE ŞI PRENUMELE
FUNCŢIA ÎN CADRUL COMITETULUI
LOCUL DE MUNCĂ
TELEFON SERVICI
TELEFON DOMICILIU
REPREZENTANT ÎN COMITETUL PE ŞCOALĂ
OBSERVAŢII





Prşedinte






Membru






Membru




REPREZENTANȚII CONSILIULUI ELEVILOR


1.       

Calendarul activităţilor pe anul şcolar în curs

Model

Şcoala……….
An şcolar……….
Prof…………

Calendarul activităţilor pe anul şcolar în curs





Nr crt
Domenii de activitate
Tema activităţii
Data
Locul desfăşurării
Obs.
1
Activitate didactică




2
Activitate metodică




3
Activitate profesorală




4
Activitate extraşcolară




5





6
….




7
……




8
……




9
…….




Comisia pentru activitatea extracurriculară, concursuri, olimpiade

Responsabil:


   ATRIBUŢII GENERALE:

•  Desfăşoară activităţi de identificare a nevoilor individualizate ale beneficiarilor
• Se asigură de implicarea şi participarea liberă, democratică a elevilor /claselor/ şcolii în derularea activităţilor şi cercurilor extraşcolare
• Asigură dezvoltarea de colaborări eficiente cu instituţii, ONG-uri, cluburi (locale, naţionale, internaţionale) în vederea creşterii atractivităţii şi calităţii activităţilor extraşcolare şi comunitare.
Organizează şi consolidează echipe mixte (elevi şi profesori), pentru elaborarea / participarea la proiecte extraşcolare (locale, nationale, internaţionale)
• Desfăşoară activităţi de identificare a nevoilor individualizate ale beneficiarilor
• Elaborează şi coordonează proiectele / programele de educaţie prin activităţi, competiţii şi cercuri şcolare (din cadrul colegiului şi din comunitatea locală) şi de promovare a imaginii şcolii (simpozioane, concursuri, olimpiade cu specific şcolar) etc.
• Stabileşte şi implementează (în colaborare cu comisiile metodice), acţiunile concrete de stimulare a competiţiei şi obţinere a performanţei  la activităţile, competiţiile şi cercurile şcolare
Organizează şi consolidează echipe mixte (elevi şi profesori), pentru elaborarea / participarea la proiecte şcolare (locale, nationale, internaţionale)
• Se asigură de implicarea şi participarea liberă, democratică a elevilor /claselor/ şcolii în realizarea activităţilor şcolare pe baza planificărilor stabilite.
• Asigură dezvoltarea unei colaborări eficiente cu instituţii, ONG-uri, cluburi (locale, naţionale, internaţionale) în vederea creşterii atractivităţii şi calităţii activităţilor şi performanţelor şcolare



sâmbătă, 11 februarie 2017

Planificare calendaristica, semestrul al II-lea, romana, clasa a VIII-a

An scolar 2016-2017
Semestrul al II-lea

Mai jos aveti un model de parcurgere a materiei in semestrul al II-lea, la disciplina limba si literatura romana, clasa a VIII-a, editura Humanitas


S1        13-17 februarie   
1.        Genul epic - romanul
2.       Baltagul
3.       Descifrarea textului
4.       Interpretarea textului
S2        20-24 februarie
1.       Complementul direct
2.       Exercitii complement direct
3.       Prop sub completiva directa
4.       Exercitii prop sub completiva directa


S3        27 februarie -3 martie
1.       Complementul indirect
2.       Exercitii complementul indirect
3.       Propozitia sub completiva indirecta
4.       Exercitii prop sub compl indirecta
S4         6 martie- 10 martie
1.       Exercitii complement direct si indirect
2.       Exercitii prop compl directa si indirecta
3.       Evaluare
4.       Analiza de text


S5       13 martie – 17 martie
1.       Genul dramatic. Comedia
2.       Descifrarea textului
3.       Interpretarea textului
4.       Complementul circ de loc

S6         20-24 martie
1.       Propozitia sub. Circ. De loc
2.       Cct
3.       Propozitia sub CT
4.       Compl circ de mod


S 7      27-31 martie
1.       Prop sub circ de mod
2.       Exercitii complement de loc, timp, mod
3.       Exercitii prop sub circumstantiale de loc, timp, mod
4.       Evaluare



S8        3 aprilie – 7 aprilie
1.       Complementul circ de cauza
2.       Prop circ de cauza
3.       Exercitii comp si prop circ de cauza
4.       Complementul circ de scop



S9       10 aprilie – 14 aprilie
1.       Propozitia circ de scop
2.       Exercitii compl de scop si de cauza
3.       Exercitii prop sub de scop si de cauza
4.       Evaluare
S10      2- 5 mai
1.       Prop circ concesiva
2.       Conditionala.
3.       Consecutiva
4.       Exercitii


S11   8 – 12 mai
1.       Recapitulare teza
2.       Recapitulare teza
3.       Teza
4.       Corectarea tezei

S 12   15 – 19 mai –Sc. Altfel

S 13  22- 26 mai
1.       Imbinarea genurilor. Balada populara
2.       Interpretarea textului. Paralela Baltagul
3.       Exercitii
4.       Evaluare




S 14   29 mai – 2 iunie
Recapitulare finala

S 15  5 iunie – 9 iunie
Recapitulare finala

S 16  -




Planificare calendaristica, semestrul al II-lea, romana, clasa a VII-a

An scolar 2016-2017
Semestrul al II-lea



Mai jos aveti un model de parcurgere a materiei in semestrul al II-lea, la disciplina limba si literatura romana, clasa a VII-a, editura Humanitas

S1        13-17 februarie   
1.       Pronumele
2.       Pronumele personal (persoana, nr., gen)
3.       Pronumele reflexiv
4.       Pronumele si adj pronominal posesiv
S2        20-24 februarie
1.       Pronumele demonstrat si adj pron dem
2.       Pr si adj prin nehotarat
3.       Pr si adj pr negativ si interogativ
4.       Pr si adj pr relativ si de intarire


S3        27 februarie -3 martie
1.       Numeralul
2.       Tipuri de numeral
3.       Functii sintactice ale numeralelor
4.       Exercitii


S4         6 martie- 10 martie
1.       Evaluare
2.       Calin (file din poveste)-Interpretarea textului
3.       Descrierea ca mod de expunere. Epitetul metaforic
4.       Descrierea subiectiva si obiectiva

S5       13 martie – 17 martie
1.       Adjectivul (adj. pr-zise si provenite din vb la participiu)
2.       Adjective variabile si invariabile
3.       Gradele de comparatie ale adj
4.       Locutiunea adjectivala


S6         20-24 martie
1.       Balada culta – Pasa Hassan
2.       Descifrarea textului
3.       Poemul eroic (Scrisoarea III)
4.       Exercitii adjectivul; balada; poemul eroic


S 7      27-31 martie
1.       Evaluare
2.       Adverbul. Locutiunea adverbiala
3.       Prepozitia
4.       Conjunctia

S8        3 aprilie – 7 aprilie
1.       Interjectia
2.       Exercitii partile de vorbire neflexibile
3.       Evaluare
4.       Textul argumentativ


S9       10 aprilie – 14 aprilie
1.       Doua loturi-nuvela
2.       Interpretarea textului
3.       Caracterizarea personajului
4.       Predicatul
S10      2- 5 mai
1.       Aplicatii predicat, nume predicativ
2.       Subiectul. Subiectul neexprimat
3.       Exercitii subiect si predicat
4.       Evaluare


S11   8 – 12 mai
1.       Recapitulare teza
2.       Recapitulare teza
3.       Teza
4.       Corectarea tezei


S 12   15 – 19 mai –Sc. Altfel

S 13  22- 26 mai
1.       Imn lui Stefan cel Mare
2.       Imn national. Imn religios. Oda
3.       Atributul
4.       Tipuri de atribut. Atributul adjectival



S 14   29 mai – 2 iunie
1.       Atributul substantival
2.       Atributul pronominal
3.       Atributul verbal. Atributul adverbial
4.       Exercitii atribut

S 15  5 iunie – 9 iunie
1.       Complementul
2.       Tipuri de complement
3.       Exercitii complement si atribut
4.       Evaluare

S 16  12 iunie – 16 iunie Recapitulare finala