marți, 21 noiembrie 2017

Definitivat 2018 (calendar)


Lectorat cu părinţii


Unitatea:  
Diriginte:  
Director:  
Anul şcolar:  
Clasa a VIII-a






Sesiune 1                                   :  februarie 
Ora : 
Puncte atinse :
- înştiinţare note simulare în şcoală şi analiza situaţiei şcolare ;
-discutarea aspectelor concrete, particularizate pe fiecare elev, privind pregătirea pentru Evaluarea Naţională;
-propunerea de măsuri care să vizeze îmbunătăţirea situaţiei şi creşterea procentului de promovabilitate la examenul de Evaluare Naţională .

Temă : Realizare sau eşec ? Contribuţia părinţilor la obţinerea succesului şcolar 
(referat, discuţii tematice, chestionare)



Raport de activitate (8 Martie, din inimi de copil)




Unitatea:  
Profesor organizator, propunător, evaluator:  
Data:  
Tipul activităţii: Concurs „8 Martie, din inimi de copil”
An şcolar:  
Director:  
Clasa:  

Descriere activitate:

În data de 7. 03......... Şcoala Gimnazială ............ a găzduit un concurs intitulat „8 Martie, din inimi de copil”, dedicat sărbătoririi venirii primăverii, dar şi sărbătorirea zilei de 8 martie, ziua mamei şi a femeii în general. Elevii claselor V-VIII au participat la acest concurs, fiind supuşi unor probe care au implicat dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei şi a cunoştinţelor literare. Una dintre probele la care elevii au fost supuşi a fost compunerea celei mai frumoase poezii dedicate mamei. De asemenea, elevii au trebuit să scrie o compunere despre primăvară.

În urma desfăşurării concursului, s-au obţinut următoarele premii:
Clasa a V-a
Locul I:  
Locul II:  
Locul III: 

Clasa a VI-a
Locul I:  
Locul II: 
Locul III:  

Clasa a VII-a
Locul I :  
Locul II:  
Locul III: 

Clasa a VIII-a
Locul I: 
Locul II: 
Locul III: 
Menţiune: 


Concursul s-a încheiat cu anunţarea câştigătorilor şi primirea premiilor. 

Raport de activitate (Mihai Eminescu)





Unitatea:  
Profesor organizator, propunător, evaluator:  
Data:  
Tipul activităţii: Concurs „Recităm şi recitim Eminescu”
An şcolar:  
Director:  
Clasa: 


Descriere activitate:


În data de 15. 01......., Şcoala Gimnazială ,  a găzduit un concurs intitulat „Recităm şi recitim Eminescu”, dedicat comemorării lui Mihai Eminescu . Elevii clasei a V-a au participat la acest concurs, fiind supuşi unor probe care au implicat dezvoltarea creativităţii, a imaginaţiei şi a cunoştinţelor literare. Una dintre probele la care elevii au fost supuşi a fost compunerea unei poezii apropiată de stilul eminescian, cu influenţele curentului literar căruia îi aparţine poetul. Pentru ca acest concurs să poată fi desfăşurat în cele mai bune condiţii, elevii au avut o săptămână la dispoziţie să citească poezii scrise de Eminescu, iar în ziua concursului sarcina lor a fost de a compune o poezie în stil eminescian. De asemenea, elevii au trebuit să recite poezia compusă de ei, dar şi o poezie aparţinând lui Mihai Eminescu, la alegere.
În urma desfăşurării concursului, s-au obţinut următoarele premii:

Locul I:  

Locul II:  
              
Locul III:  

Menţiune:  


Juriul care a deliberat câştigătorii a fost alcătuit din următoarele persoane:

Prof.  


După anunţarea câştigătorilor, elevii au fost premiaţi, au primit cu toţii diplome de participare şi au încheiat prin fredonarea melodiei „Sara pe deal”.

Test - verbul (clasa aVI-a)


1.    Treceţi verbele personale subliniate în coloana corespunzătoare:               2, 80p




INDICATIV
CONJUNCTIV
CONDIŢIONAL- OPTATIV
IMPERATIV





































  1. Vreau   mănânc .
2. Vino la mine!
3. Cine  vcâştiga  premiul?
4. Ai fost la mare?
5. El  caută  creionul.
6. Nu vreau  să  rămân  corigent.
7. Când  va termina lucrarea?
8. Citesc doar lecţia asta.
9. Mă  pregătesc  de plecare.
10.  Aş  vrea    dorm puţin.
11. El  ar ieşi  în oraş.
12.  Mănân mai repede!
13. Fugi în casă!
14. Vecina mea ar vrea   mergă  la mare.
15. Cine ar putea  să şteargă  tabla?
16. El n-ar putea   stea  cuminte?
17. Scrie mai repede!
18. Cine s-ar obosi  să  vină  la şcoală?
19.  Aju -l pe colegul tău!
20.  Aş  putea     te  aştept.



2. Precizaţi modul şi timpul verbelor:                                                                         1 p

culese-
ar fi auzit-
vei povesti-
să vadă-
aș fi precizat-

2.Scrieţi valoarea morfologică a cuvintelor subliniate:                                               1 p
Vor vrea să rămână acasă.
Vor să aducă noi informaţii.
Acela era mereu atent la ore.
Era mereu acasă.

3.Conjugă verbul a merge la indicativ, mai mult ca perfect.                                      0,60

4.Completaţi propoziţiile astfel încât verbul a fi  şi verbul a ieşi să fie:                     1 p
Caietul meu era..............(P.V.)           Acel copil va ajunge............(P.N.)
Caietul meu era...............(P.N.)          Acel copil va ajunge........( P.V.)

5.Subliniaţi forma corectă:                                                                                          1 p
va dispare /va dispărea                            nu fi trist/ nu fii trist!
ar crea /ar creea                                       nu fă!/ nu face!


6.Pune verbul a munci la perfect simplu, pers. I şi pers. a III-a, sg.                         0, 60p

duminică, 19 noiembrie 2017

ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL - Let’s do it, Romania!

Şcoala Gimnazială 
Județul  





         Încheiat  astăzi, 23 septembrie , în  cadrul  activității extracurriculare a  elevilor  din clasele V-VIII, cu titlul Let’s do it, Romania!

         Ordinea  de  zi  cuprinde :
1.      adunarea elevilor în curtea școlii și instruirea lor
2.    participarea la curățarea mediului și ecologizarea împrejurimilor școlii
3.    participarea la o dezbatere, numită Un mediu mai curat, o viață sănătoasă

         La  activitate au fost  prezenţi......elevi,........cadre didactice.

         Drept  pentru  care  a  fost  încheiat prezentul  proces  verbal .





Responsabil comisia activităților extracurriculare,

ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL - Festivalul toamnei

Şcoala Gimnazială 
Județul  
  



         Încheiat  astăzi , 4 noiembrie , în  cadrul  activității extracurriculare a  elevilor  din clasele V-VIII, cu titlul Festivalul toamnei

         Ordinea  de  zi  cuprinde :
1.      împărţirea invitaţiilor către colegii şi cadrele didactice din şcoală
2.    prezentarea clasei decorate cu prilejul toamnei
3.    participarea la târgul numit Bogățiile toamnei
4.    acordarea unor diplome de participare

         La  activitate au fost  prezenţi......elevi,........cadre didactice.

         Drept  pentru  care  a  fost  încheiat prezentul  proces  verbal .





Responsabil comisia activităților extracurriculare,

ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL (Craciun)

Şcoala Gimnazială 
Județul  



ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ
PROCES  VERBAL

         Încheiat  astăzi , 17 decembrie , în  cadrul  serbării  elevilor  din clasele V-VIII, cu titlul Crăciunul – o poveste

         Ordinea  de  zi  cuprinde :
1.      împărţirea invitaţiilor către colegii şi cadrele didactice din şcoală
2.    prezentarea clasei decorate cu prilejul sărbătorilor de iarnă
3.    scurtă prezentare a semnificației Crăciunului (origine, obiceiuri )
4.    program artistic la  Căminul cultural din localitatea .........(recitarea unor poezii, colinde, scenetă Povestea Anului vechi și a Anului Nou, dans)
5.     acordarea unor diplome de participare

         La  serbare au fost  prezenţi......elevi,........cadre didactice.

         Drept  pentru  care  a  fost  încheiat prezentul  proces  verbal .





Responsabil comisia activităților extracurriculare,

ACTIVITATE EXTRACURRICULARĂ PROCES VERBAL

Şcoala Gimnazială 
Județul 





         Încheiat  astăzi , 29 octombrie ......., în  cadrul  serbării  elevilor  din clasele V-VIII, cu titlul Trick or treat?-Halloween

         Ordinea  de  zi  cuprinde :
1.      împărţirea invitaţiilor către colegii şi cadrele didactice din şcoală
2.    prezentarea expoziţiei, a măştilor şi a clasei decorate cu prilejul sărbătorii de Halloween
3.    scurtă prezentare a specificului acestei sărbători (origine, obiceiuri )
4.    program artistic la  Şcoala ..................... (recitarea unor poezii, Povestea dovlecelului, curiozităţi despre dovlecei)
5.     acordarea unor diplome de participare

         La  serbare au fost  prezenţi......elevi,........cadre didactice.

         Drept  pentru  care  a  fost  încheiat prezentul  proces  verbal .





Responsabil comisia activităților extracurriculare,

GRAFICUL ȘI TEMATICA CONSILIULUI CLASEI

Școala                                                                                               Diriginte: 
Jud.                                                                                                  Clasa a VI-a
Anul şcolar 


SEM. I

Ø Constituirea Consiliului Clasei ; Prezentarea atribuţiilor pe care le are acesta;
                                                                                                      SEPT. 

Ø Analiza volumului de teme pentru acasa şi măsuri de corelare a acestora cu orarul zilnic;  
                                                                                               OCT. 

Ø Stabilirea de măsuri educaţionale comune pentru elevii cu probleme de învăţare sau de  comportament;
                                                                                                      NOV. 

Ø Discuţii cu părinţii elevilor pentru  detectarea  problemelor de învăţare la diferite discipline; eficientizarea colaborării şcoală – familie prin participarea la consultaţiile cu părinţii ce au loc săptămânal;
                                                                                                                DEC. 

Ø Analiza  semestrială a  progresului şcolar şi comportamental al  fiecărui elev; stabilirea  notelor la purtare pentru toţi elevii clasei.
                                                                                                                  IAN.
                                                                     SEM. al II-lea

Ø  Stabilirea modalităţilor de recompensare a elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură şi purtare;
                                                                                                                 FEB. 

Ø Sintalitatea grupului şcolar; Soluţii pentru integrarea în grup a elevilor ce se confruntă  cu această problemă;
                                                                                                               MARTIE 

Ø Adoptarea măsurilor de  recuperare pentru elevii cu lacune în cunoştinţe; Rezolvarea conflictelor;
                                                                                                               APRILIE 

Ø Întălnire cu părinţii şi elevii clasei şi discuţii privind importanţa recapitulărilor şi evaluărilor finale;
                                                                                                                MAI  

Ø Analiza  progresului şcolar şi comportamental al  fiecărui elev; stabilirea  notelor la purtare pentru toţi elevii clasei.
                                                                                                                IUNIE 
NOTĂ:
                  Fiecare şedinţă a Consiliului Clasei are pe ordinea de zi  discutarea aspectelor de indisciplină, efectuarea temelor, progresul/ regresul şcolar al elevilor. Se pot convoca şedinţe extraordinare, impuse de situaţii urgente.
                                                                                                           Întocmit,

                                                                                                           Diriginte: