marți, 2 august 2016

- autoportret - Exemplu

Cine sunt? Nichita Stănescu ar spune „o pată de sânge, care vorbește” și empatizez cu el. M-am născut într-o zi de luni, mai exact în 10 iunie și consider că aceste două aspecte îmi influențează viața. Mereu îmi doresc să fiu de 10 și să muncesc mai mult. În rândurile de mai jos mă veţi cunoaşte altfel, cu ajutorul cuvintelor.     
În ceea ce priveşte calităţile fizice, nu sunt o persoană scundă, dar nici prea înaltă. Am părul șaten şi ochii căprui, în care se oglindesc mii de amintiri adunate pe parcursul timpului. Sunt o fată simplă, fără prea multe mofturi. Nu voi cere niciodată de la o persoană mai mult decât îmi poate oferi. Sunt sensibilă, dar în ciuda sensibilităţii mele, am un caracter puternic şi nu mă dau bătută uşor, chiar dacă nu sunt foarte îndemanatică în toate situaţiile. Mă ataşez repede de oameni și nu îmi place când ei pleacă din viaţa mea, din cauza circumstanțelor vieții. Îmi iubesc mult familia şi prietenii şi nu le-aş întoarce niciodată spatele la nevoie, deşi de multe ori am băgat mâna în foc pentru prieteni şi m-am ars.
Îmi place şcoala. Ea reprezintă un templu al viselor în care afli cu adevărat cine eşti. De aceea am ales să mă simt pentru mult timp de acum înainte (sper) elevă și am ales să lucrez în școală. Sigur că iubesc disciplina limba şi literatura română, dar îmi place să cunosc multe aspecte și din alte domenii, precum geografia, biologia sau istoria. Culorile mele preferate sunt albastru şi turcoaz. Poetul preferat este Marin Sorescu, iar cugetările cele mai interesante consider că vin de la Octavian Paler. Citesc Biblia, admir oamenii inţelepţi şi îmi place să stau în preajma lor, pentru a învăţa de la ei.
            Asta sunt eu! Un om care crede că „ce nu te omoară te face mai puternic” şi care e gata să împartă zâmbete cu oricine e gata să le primească. Sunteţi gata?
                                                                                     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu