miercuri, 20 aprilie 2022

Exista viata dupa pandemie!

 Asa cum titlul o spune, exista viata dupa pandemie si viata dupa pandemie ar trebui sa fie chiar mai intensa si mai frumoasa decat inainte. In 2022 totul se raporteaza la repere de timp ca inainte de pandemie si dupa. Pandemia ramane perioada de timp care a marcat societatea. Dar poate ca omenirea avea nevoie de un reset, pentru ca prea ne-am obisnuit sa ni se cuvina totul si am uitat de Dumnezeu. In pandemie ne-am dat seama cat de bine e sa poti respira fara masca, cat de bine e sa te poti plimba liber pe strada, sa calatoresti, sa interactionezi cu oamenii, sa mergi la scoala, sa fii sanatos, sa poti munci, ne-am dat seama de toate acestea abia atunci cand le-am pierdut si nu am mai avut dreptul la ele. In unele tari mai exista inca si acum unele restrictii, dar in Romania pare ca totul s-a intors la normal. Ce poti face acum? Sa te bucuri de viata si sa o traiesti asa cum ai fi vrut sa o faci cand tot ce acum e posibil in pandemie era interzis.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu